оздоровчий період

           Літнє оздоровлення передбачає внесення змін у режим дня дітей .

          Основним пунктом в режимі дня є виконання комплексу фізкультурно-оздоровчих заходів: щоденна ранкова гімнастика та гімнастка після сну,  фізкультурні заняття , розваги. Цим визначається її основна мета і завдання.  Влітку проводяться повітряні ванни, сонячні ванни і загартування водою. Повітряні ванни особливо ефективні якщо вони проводяться в русі. Щоб діти не втомилися вправи великої рухливості повинні чергуватись із спокійними.

     В свою чергу, ефективність фізкультурно-оздоровчої роботи   у літній період залежить від урахування ряду важливих чинників:

· дотримання належного рухового режиму життєдіяльності дітей;

· доцільне комплексне використання основних засобів фізичного виховання (фізичні вправи - гімнастика, ігри, елементи спорту  і туризму; оздоровчі сили природи - повітря, сонце, вода; гігієнічні фактори - режим харчування, занять і відпочинку, гігієна одягу, взуття, обладнання та ін.);

Раціональне застосування в освітньому процесі різних організаційних форм:

· заняття з фізичної культури;

· фізкультурно-оздоровчі заходи (ранкова гімнастика, гімнастика після денного сну, фізкультхвилинка, фізкультпауза, загартувальні процедури);

· форми організації рухової активності у повсякденному житті (заняття фізичними вправами на прогулянках, фізкультурні свята і розваги, дитячий туризм, рухливі ігри, самостійна рухова діяльність, дні та тижні здоров’я, індивідуальна робота з фізичного виховання). 

       Особлива увага в літній період приділяється і харчуванню дітей. Збагачується раціон дітей за рахунок свіжих овочів, фруктів, зелені.   Літній період особливо сприятливий для початку загартування дитячого організму , як у повсякденному житті, так і спеціально організованого ( повітряні, сонячні ванни, водні процедури, дозований біг, ходіння босоніж тощо). Повітряні ванни приймаються при температурі повітря + 21 С до + 15 С до 30 хвилин влітку. Коли дуже тепло діти можуть бавитися весь день у самих трусиках та легеньких маєчках. Завдяки сонячним променям від під шкірою відкладається вітамін «Д», що оберігає малюків від хвороб. Діти чутливі  до різних змін. Щоб зробити непомітним для них перехід до нових умов, необхідна чітка організація всіх режимних моментів, особлива увага до кожної дитини, турбота про її хороше самопочуття, бадьорий настрій. При виконанні режиму необхідно дотримуватись постійності основ­них його моментів - годин харчування, сну, ігор, занять. Це веде до вироблення динамічного стереотипу.

     Літом продовжується систематична планомірна робота з усіх освітніх ліній, на свіжому повітрі організовуються всі види дитячої діяльності. Кожному з них відведено місце і час в режимі дня. Особливого значення надається грі, як формі  організації всього життя дітей. Протягом літнього дня діти потребують того, щоб їх об'єднували для колективних занять , інакше вони втомлюються і збуджуються. Тому, заняття з  дітьми проводяться щоденно . Тривалість їх і час проведення передбачені режимом дня. Крім занять з колективом дітей, проводяться заняття з невелики­ми групами дітей ( індивідуальні). Повторення і закріплення знань, отриманих дітьми протягом навчального року, проводиться в повсякденному житті, в різноманітних іграх.   Окремі види роботи з дітьми такі як , наприклад,  праця і спостереження в природі, ознайомлення з оточуючим в літніх умовах стають начно різноманітнішими. Необхідно використовувати сприятливі погодні умови літа для цікавих екскурсій і прогулянок, щоб показати дітям те, що вони не можуть побачити в інші сезони - сільськогосподарську працю дорослих і ін. Свіже повітря, зелень парків, лісів і полів - все це допоможе виховати у дітей любов і бережне відношення до природи, інтерес до природних явищ. Літо надає великі можливості для формування реаліс­тичних уявлень у дітей про природу, для виховання у них допитливості, уміння спостерігати, логічно мислити.

     Значний час протягом дня відводиться на гігієнічний догляд за дітьми і роботу, пов'язану з вихованням у них гігієнічних нави­чок. Ретельний догляд за дітьми - основна умова охорони їх від захворювань. Перш за все потрібно слідкувати за чистотою рук. Дітей потрібно привчити мити руки після забруднення і після користування туалетом. Миття ніг в дошкільному закладі проводиться влітку перед обідом. Маленьким дітям миють ноги дорослі, а діти середньої і старшої групи привчаються  робити це самостійно.

        Завдання дошкільного навчального закладу  - в повній мірі використовувати, сприятливі для зміцнення здоров'я і фізичного розвитку дітей, умови  і застерегти вихованців від можливих небезпек. Ці завдання успішно вирішуються спільними зусиллями педагогічного, медичного і обслуговуючого персоналу.

 

ЛІТО

У відчинене віконце
Зазирнуло зранку сонце
І лоскоче ніжно носик,
І маленькі ніжки босі.
Сяйвом сонця все залито,
В нас гостює справжнє літо
Кольорове та яскраве,
Запашне, смішне, цікаве!
Мама літечку радіє,
Літо всіх маляток гріє,
Щоб росли вони здорові,
Наші «сонечка» чудові!

Літо – це маленьке життя, і прожити його потрібно так, щоб було що згадати довгими зимовими вечорами! Найкращий час для оздоровлення дітей – це літо. Головне завдання для дітей улітку – добре відпочити, набратися сил і позитивних емоцій, зміцнити здоров’я і загартуватись. Натомість завдання дорослих – створити сприятливі умови для такого відпочинку. Тому діяльність дошкільного закладу у літній період спрямовується на організацію змістовного різноманітного буття з метою оздоровлення дітей, забезпечення їхнього активного відпочинку, закріплення, уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань, уявлень про навколишній світ і самих себе, збагачення досвіду застосування практичних умінь, навичок в процесі різних видів дитячої діяльності: рухової, ігрової, пізнавальної, комунікативно – мовленнєвої, художньої та предметно – практичної.

Режим дня Поліського дитячого
садочка «Сонечко» на літньо-оздоровчий період 2023 року.


1. Прийом дітей, огляд,
спілкування, ігри, ранкова гімнастика. 8,00-9,30

2.Сніданок - 9,30-10,00

3.Розвиваючі та логіко-математичні ігри. 10.00-11.00

4.Сніданок 2. 11.00-11.15

5. Підготовка до прогулянки, прогулянка, самостійна діяльність дітей за інтересом, індивідуальні роботи, спортивні розваги. 11.15-12.30
6. Підготовка джо обіду, гігієнічні процедури. 12.30-13.00

7. Підготовка до денного сну, сон 13.00-15.30

8. Поступовий підйом, гімнастика після сну. 15.30-15.40

9. Полуденнок 15.40-15.50

10. Ігри, розваги, спілкування. 15.50-16.50

11. Повернення додому. 16.50-17.00

/Files/images/bezpeka/lto/літо.jpg
 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/Files/images/bezpeka/lto/bdv1.jpg

/Files/images/bezpeka/lto/bdv2.jpg

/Files/images/bezpeka/lto/bdv3.jpg

/Files/images/bezpeka/lto/bdv4.jpg

/Files/images/bezpeka/lto/bdv5.jpg

 

/Files/images/bezpeka/lto/bdv6.jpg